Blog

Осигурување на познати личности

МАГАЗИН ОСИГУРУВАЊЕ МИСЛЕЊА НОВОСТИ ИНТЕРВЈУ МАГАЗИН ОСИГУРУВАЊЕ МИСЛЕЊА НОВОСТИ ИНТЕРВЈУ
МАГАЗИН ОСИГУРУВАЊЕ МИСЛЕЊА НОВОСТИ ИНТЕРВЈУ МАГАЗИН ОСИГУРУВАЊЕ МИСЛЕЊА НОВОСТИ ИНТЕРВЈУ
МАГАЗИН ОСИГУРУВАЊЕ МИСЛЕЊА НОВОСТИ ИНТЕРВЈУ МАГАЗИН ОСИГУРУВАЊЕ МИСЛЕЊА НОВОСТИ ИНТЕРВЈУ
МАГАЗИН ОСИГУРУВАЊЕ МИСЛЕЊА НОВОСТИ ИНТЕРВЈУ МАГАЗИН ОСИГУРУВАЊЕ МИСЛЕЊА НОВОСТИ ИНТЕРВЈУ
МАГАЗИН ОСИГУРУВАЊЕ МИСЛЕЊА НОВОСТИ ИНТЕРВЈУ МАГАЗИН ОСИГУРУВАЊЕ МИСЛЕЊА НОВОСТИ ИНТЕРВЈУ
МАГАЗИН ОСИГУРУВАЊЕ МИСЛЕЊА НОВОСТИ ИНТЕРВЈУ МАГАЗИН ОСИГУРУВАЊЕ МИСЛЕЊА НОВОСТИ ИНТЕРВЈУ
МАГАЗИН ОСИГУРУВАЊЕ МИСЛЕЊА НОВОСТИ ИНТЕРВЈУ МАГАЗИН ОСИГУРУВАЊЕ МИСЛЕЊА НОВОСТИ ИНТЕРВЈУ
МАГАЗИН ОСИГУРУВАЊЕ МИСЛЕЊА НОВОСТИ ИНТЕРВЈУ МАГАЗИН ОСИГУРУВАЊЕ МИСЛЕЊА НОВОСТИ ИНТЕРВЈУ
МАГАЗИН ОСИГУРУВАЊЕ МИСЛЕЊА НОВОСТИ ИНТЕРВЈУ МАГАЗИН ОСИГУРУВАЊЕ МИСЛЕЊА НОВОСТИ ИНТЕРВЈУ
МАГАЗИН ОСИГУРУВАЊЕ МИСЛЕЊА НОВОСТИ ИНТЕРВЈУ МАГАЗИН ОСИГУРУВАЊЕ МИСЛЕЊА НОВОСТИ ИНТЕРВЈУ
МАГАЗИН ОСИГУРУВАЊЕ МИСЛЕЊА НОВОСТИ ИНТЕРВЈУ МАГАЗИН ОСИГУРУВАЊЕ МИСЛЕЊА НОВОСТИ ИНТЕРВЈУ
МАГАЗИН ОСИГУРУВАЊЕ МИСЛЕЊА НОВОСТИ ИНТЕРВЈУ МАГАЗИН ОСИГУРУВАЊЕ МИСЛЕЊА НОВОСТИ ИНТЕРВЈУ
МАГАЗИН ОСИГУРУВАЊЕ МИСЛЕЊА НОВОСТИ ИНТЕРВЈУ МАГАЗИН ОСИГУРУВАЊЕ МИСЛЕЊА НОВОСТИ ИНТЕРВЈУ
МАГАЗИН ОСИГУРУВАЊЕ МИСЛЕЊА НОВОСТИ ИНТЕРВЈУ МАГАЗИН ОСИГУРУВАЊЕ МИСЛЕЊА НОВОСТИ ИНТЕРВЈУ
МАГАЗИН ОСИГУРУВАЊЕ МИСЛЕЊА НОВОСТИ ИНТЕРВЈУ МАГАЗИН ОСИГУРУВАЊЕ МИСЛЕЊА НОВОСТИ ИНТЕРВЈУ
МАГАЗИН ОСИГУРУВАЊЕ МИСЛЕЊА НОВОСТИ ИНТЕРВЈУ МАГАЗИН ОСИГУРУВАЊЕ МИСЛЕЊА НОВОСТИ ИНТЕРВЈУ
МАГАЗИН ОСИГУРУВАЊЕ МИСЛЕЊА НОВОСТИ ИНТЕРВЈУ МАГАЗИН ОСИГУРУВАЊЕ МИСЛЕЊА НОВОСТИ ИНТЕРВЈУ

Просечниот човек во неговото осигурителното покритие вклучува автомобил, дом, живот, здравје,тој нема потреба да осигурува некој специфичен дел од своето тело, а просечната осигурителна компанија нема потреба да обезбедува ваков вид покритие. Во нашиот регион сеуште не е развиено вакво осигурување но интересно е да се прочита за тоа колку тоа е важно за славната личност чија цела кариера е изградена на нејзиниот изглед или физички способности, перцепцијата за осигурување е сосема поинаква.

Oсигурувањето на славните им помага да ги заштитат своите најважни делови за да останат во центарот на вниманието што е можно подолго.

Џин Симонс го осигура својот јазик за 1 милион долари

Џин Симонс е израелско-американски музичар, тој е басист и ко-пејач на Kiss.Кога KISS ја постигна својата најголема слава во 70-тите, беше позната по црно-белата шминка,по нивната театарска претстава,и по јазикот на Џин Симон која беше интересна атракција за фановите и за присутините на нивните концерти. Басистот го осигура неговиот јазик на 1 милион долари.Големата сума на осигурување гарантирала дека доколку му се случи нешто на јазикот на Џин ќе му биде надоместена целосно штетата.

Џеки Чен е еден од многу личности кои неможат да добијат осигурување

Каскадерите се оние личности кои неможат да се осигураат ,бидејќи трошокот за негата е навистина голема.Тие како и Џеки Чен имаат големи ризици додека работат,за кои компаниите не се подготвени да ги превземат финансиски.

Насмевката на Америка Ферера е осигурана на 11 милиони долари

Кога Aquafresh избра да ја спонзорира Америка Ферера –Ugly Betty  , тие го направија тоа поради нејзината прекрасна насмевка. Во рамките на партнерството со Aquafresh, актерката направи осигурително покритие за заштита на забите и непцата за сума од 11 милиони американски долари.Ова ѝ ја обезбеди финансиската иднина доколку некогаш и се случи нешто со нејзината насмевка.




Доколку преземете содржина (статија или оглас) од ОСИГУРУВАЊЕМАГАЗИН задолжително наведете „Извор: ОСИГУРУВАЊЕМАГАЗИН“ на крајот на статијата со hyperlink кој ќе води од преземената содржина. Преземањето на интервјуа не е дозволено. Повеќе за условите за користење е наведено
Total
0
Shares
Напишете коментар

Вашата адреса за е-пошта нема да биде објавена. Задолжителните полиња се означени со *

Related Posts

Осигуреници за еден месец наплатија 1 милион евра од приватно здравствено осигурување

Во јули годинава во структурата на исплатени штети за покривање доброволно осигурување доминираат исплатите за осигурани медицински трошоци. По нив следуваат штетите за каско осигурување моторни возила за кои осигурителните компаниии во јули исплатиле 985.500 евра

Осигурениците кои имаат дополнително (приватно) здравствено осигурување во јули наплатиле 61,9 милиони денари (над 1 милион евра) за медицински трошоци покриени со нивните полиси за здравствено осигурување.

Средствата ги исплатиле девет компании за неживотно осигурување и со нив покриле над 6.500 барања на осигуреници за исплата на медицински трошоци, покажуваат податоците кои до Агенцијата за супервизија на осигурување (АСО) ги доставија сите 11 осигурителни компании.

Вкупно во јули сите компании на неживотно осигурување исплатиле 409 милиони денари (6,65 мил.евра)) за штети покриени со договори за осигурување. Износот на исплатени штети е зголемен за 26 отсто во споредба со истиот месец во 2022 година. Зголемување во однос на истиот период лани има и кај бројот на исплатени штети за 19,5 отсто. Во јули годинава се исплатени вкупно 10.848 оштетни побарувања за штети покриени со неживотно осигурување.

Во структурата на исплатени штети за сите 17 класи на доброволни неживотни осигурувања доминира приватното здравствено осигурување, а по него следува каско осигурувањето на моторни возила со реализација од 60,6 милиони денари (985.500 евра). За осигуран имот во јули компаниите исплатиле штети во вредност од 25,1 милиони денари (408.000 евра).

Во структурата на исплатени штети, очекувано, најголемо е учеството за задолжителното осигурување од автомобилска одговорност (ЗАО). Осигурителите исплатиле 234,9 милиони денари (3,82 мил.евра) на 2.251 осигуреник. Од тоа за штети настанати на патиштата во земјава се исплатени 133,9 милиони денари (2,18 мил.евра). За штети предизвикани во сообраќајни незгоди или несреќи во странство, покриени со зелената карта, во јули биле исплатени 98,2 милиони денари (1,6 мил.евра).

Во вкупниот износ на исплатени штети за јули „Кроација осигурување – неживот“ учествува со 9 отсто, „Еуролинк“ со 10 отсто, „Евроинс осигурување“ со 3,2 отсто, „Граве неживот“ со 16,9 отсто, „Македонија осигурување ВИГ“ со 10,6 отсто, а „Сава осигурување“ со 12,2 отсто. Со 8,9 отсто во вкупната исплата учествува „Триглав осигурување„, со 8,4 отсто „Уника“, „Винер ВИГ“ учествува со 4,5 отсто, „Осигурителна полиса“ со 5,6 отсто и „Халк осигурување“ со 10,7 отсто.

Осигурувањето во Македонија

Целиот систем на осигурување во Македонија правно е заснован врз Законот за супервизија на осигурувањето, како и други поединечни закони, подзаконски акти и имплементација на легислативата на ЕУ од областа на осигурувањето. Договорот за осигурување е договор во кој договарачот на осигурувањето се обврзува врз начелата на заемност и солидарност да здружува определен паричен износ во друштвото за осигурување (осигурувач), а друштвото се обврзува, ако дојде до настан што претставува осигуран случај, да му го исплати на осигуреникот или на некое трето лице надоместокот, односно договорената сума.

Осигурителни компании во Македонија-неживот

АДОР МАКЕДОНИЈА СКОПЈЕ-ВИЕНА ИНШУРЕНС ГРУП
ТРИГЛАВ ОСИГУРУВАЊЕ АД
САВА ОСИГУРУВАЊЕ АД СКОПЈЕ
ЕВРОИНС ОСИГУРУВАЊЕ
ВИНЕР – ВИЕНА ИНШУРЕНС ГРУП
ЕУРОЛИНК
ГРАВЕ НЕЖИВОТ АД СКОПЈЕ
УНИКА
ОСИГУРИТЕЛНА ПОЛИСА
ХАЛК ОСИГУРУВАЊЕ
КРОАЦИЈА ОСИГУРУВАЊЕ – НЕЖИВОТ

Осигурителни компании во Македонија-живот

ТРИГЛАВ ОСИГУРУВАЊЕ АД
КРОАЦИА ОСИГУРУВАЊЕ
ГРАВЕ
ВИНЕР ЛАЈФ-ВИЕНА ИНШУРЕНС ГРУП
УНИКА ЛАЈФ АД

https://aso.mk/

Наплата на должна премија

Наплатата на долгови е проблем со кој се соочуваат осигурителните компании како и повеќето бизниси. Уплатата од  клиентите кои  и должат на осигурителната компанија е предизвик кој бара систематски пристап и внимателно постапување.

Ефективното управување со должникот е најдобриот начин да се сведат на минимум проблемите со долгот. Но, и покрај сите ваши најдобри напори, секогаш ќе има клиенти кои не плаќаат на време.

Идентификувајте ги потенцијалните лоши должници и дејствувајте брзо!

Поставете го вашиот сметководствен систем да ги означува задоцнетите сметки. Колку побрзо преземете акција, толку е поголема веројатноста да ги забележите клиентите кој доцнат.

Неактивноста или одложувањето ќе ви ги намалат шансите да добиете наплата.. Не сакате да навредите важни клиенти, но исто така не сакате клиентите да ги искористат предностите третирајќи го вашиот бизнис како извор на пари без камата.

Менаџирање со задоцнети плаќања

Преземете иницијатива и дознајте зошто доцнат плаќањата.

Не очекувајте клиентите секогаш прво да ве контактираат за нивните проблеми со плаќањето – преземете иницијатива сами. Започнете со решавање или елиминирање на какви било очигледни причини, како што се:

-Вашиот клиент никогаш не ја добил вашата фактура.Ова може да биде изговор или вистинска причина за неплаќање. За поголемите фирми, фактурата можеби била испратена до погрешен оддел каде што едноставно била игнорирана. Обрнете внимание да испратите копија од вашите фактури во рок од еден или два дена од доцнењето на сметката. Можете исто така да продолжите со повик (ако е потребно) за да се осигурате дека вистинската личност ја добила фактурата.

-Фактурата беше нејасна. Можеби вашата фактура нема точно опишано кое покритие или услови ги добиваат странките.

-Многу важно е да проверите дали вашите детали за плаќање се јасни и дека се усогласени со начин на плаќање на клиентот.

-Вашиот клиент има дефект со нивните сметководствени или платежни системи. Ова обично може брзо да се провери и да се реши .

Остварете контакт со вашиот клиент

Откако ќе ги решите сите бариери за плаќање, остварете директен контакт со вашиот клиент. Започнете со љубезен потсетник или распрашување за фактурата, бидејќи задоцнето плаќање можеби не е вина на клиентот, а потоа следете по потреба.

Обидете се со една или повеќе од тактиките за следење подолу:

*Лична посета – средбата лице в лице често може да го реши проблемот или да обезбеди приоритетен третман. Тоа е исто така можност да се преговара за решенија за плаќање.

*Е-пошта – ова е најдалечената тактика и затоа е најлесно за клиентите да ја игнорираат или избегнуваат.

*доколку се работи за голема компанија најдобро и моментално во тренд е праќање потсетување на долг со мобилна порака.

Ажурноста и упорноста се двата клуча за да добиете напалата.

Соработувајте надворешни фирми за наплата

Обидете се да го контактирате вашиот клиент последен пат за да му дадете до знаење дека планирате да го предадете предметот на адвокат или наплатувач на долгови – секогаш можете да го обвините вашиот „сметководител“ за притисок врз вас.

Откако ќе го предадете долгот на агенцијата, постои голема можност клиентот да види дека неговиот долг е веќе предаден на некој што профеисонално ќе постапува и тие често ќе платат веднаш, во целост или на договорени рати.

Потпишана Спогодба за присоединување на ВИНЕР – Виена Иншуренс Груп Скопје, кон МАКЕДОНИЈА осигурување АД Скопје-Виена Иншуренс Груп

На ден 20.12.2023 година се потпиша Спогодба за присоединување со која ВИНЕР – Виена Иншуренс Груп АД Скопје, како Друштво што се присоединува, се присоединува кон МАКЕДОНИЈА oсигурување АД Скопје – Виена Иншуренс Груп, како Друштво што презема, со универзален пренос на целокупниот имот и правата и обврските на ВИНЕР – Виена Иншуренс Груп АД Скопје во замена за акции издадени од МАКЕДОНИЈА oсигурување АД Скопје – Виена Иншуренс Груп, во согласност со позитивното законодавство. По завршување на постапката за статусни промени ВИНЕР – Виена Иншуренс Груп АД Скопје престанува да постои без ликвидација.